Pages

Friday, September 30, 2011

Holistic Wellness Symposium (30 Aug) 身心灵健康与环保研讨大会

GW Study group & volunteers set up a booth during HWS organized by Kampong Senang on 30 Aug 2011. Mr Low presented an English talk during the morning & a Chinese talk during the afternoon. The talks are very well-recieved. :)

The following are some feedbacks for participants of HWS:

Excellent! Very informative and convincing. Well-presented with passion. Keep it up!
- Ong Yee Sin, HWS participant

Very informative, I have more ideas on how to save the Earth.
- Ester Loo, Accounts Executive, SCA Hygiene(S) Pte Ltd

........

轻安村邀请全球暖化研究小组参加轻安村一年一度的身心灵健康与环保研讨大会。

研究小组在会场设立了一个摊位。
刘先生在研讨大会中分享了30分钟的环保讯息。以下是出席大会贵宾的反馈:

讲师好直觉性的提醒我们人类的环保义务。请多多提倡环保意识。至少今天我懂了,所以我会先带动。Keep it up, We love our world.
- Cat Ng Lei Yee, Free-lance Beauty Product Trainer

刘先生,你好!让你我各尽一份力,为环保加油!
-安易法师

刘讲师,您的工作非常神圣,富有极大的教育功用,我支持您!请继续努力推广,我真心支持您!谢谢再谢谢! - 陈瑞莲女士

No comments: